Linux a NT

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Středa Listopad 27 17:32:43 CET 1996

Petr Snajdr writes:

> Urcite ne :) (primy pristup k HW)
Nie zeby tato konferencia bola o tom, ale ozaj nevedia NT poskytnut
READ-ONLY pristup k fyzickemu zariadeniu ?

> BTW:Na jakych file systemech je linux schopen nabootovat ?
Zo zdrojakov jadra to vyzera tak, ze je schopny sa nabootovat
z lubovolneho znameho filesystemu (to co je v /proc/filesystems).
Je mozne tiez pouzit initrd (docasny filesystem v ramdisku) vlozit
moduly na pozadovane fs a namontovat root fs pozadovaneho typu.

Ak sa pouzije umsdos, tak sa pouzije \linux ako koren root fs.
Skusit som to neskusil, mam umsdos ako modul a zatial nenakongigurovany
initrd.

			pk

--
kundrat na hron.fei.tuke.sk            kundrat na napri.sk          kundrat na pobox.com
Peter KUNDRAT       http://hron.fei.tuke.sk/~pk/eeagle.html       eeagle on irc