pop3d, ktery umi Leave on the server

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Čtvrtek Listopad 28 15:49:20 CET 1996

On Thu, 28 Nov 1996, Kristof Petr wrote:

> Podivejte se do "kolebky" pop3:  ftp.qualcomm.com
> nebo zkuste IMAP.

Ano, IMAP podporuje tu moznost 'leave on the server'. Navic se lepe
domluvi s Netscapem (aspon 2.0 mel problemy) na timeoutech...

R.V.

>                           pk
> --
> | Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
> | Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |
> |..........Linux Will Save You From the Gates' of Hell.................|

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|           Cache			      http://cache.osanet.cz:8080 |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |