Xwindows / startovani

PETR BLAHA Petr.Blaha na vscht.cz
Čtvrtek Listopad 28 17:02:09 CET 1996

> Chci se zaptat,
>
> kde bych nalezl konfiguracni soubor pro X windows. Nemyslim
> XF86Config, ale soubor, ve kterem se nastavuji aplikace,
> ktere se spusti hned po nastartovani. Mam tady neco nastaveno od
> instalacniho programu, ale neni to ono. Chci radu veci vyhodit.
>
> Diky
>

> 					martin

Pokud myslis soubor xintrc , kdery je v adresari /var/X11R6/lib/xinit/
Tak ten se pouzije pokud nemas v domoskem adresari .xintrc . Tam si zpustis
nejake programy na zacatku treba xterm a potom window manager.
    Vcera jsem si hral se scriptem , abych sloucil openwin a startx
( na slackwaru ). Udelal jsem to tak , ze napisu "xstart olvwm16" a
rozebehnou se Xka v Hicolor a spusti se open look window manager. Stejne
treba "xstart fvwm8". Je to delany tak , ze mam pro kazdej windou manager
vlastni .xintrc soubor a cele se to spusti pomoci xinit.

Cau Petr