ipfwadm (-m]

Martin Kafara kafara na hk.altec.cz
Čtvrtek Listopad 28 19:53:12 CET 1996

Zdravim !

Rozhybavam maskwerding pomoci programu ipfwadm.

Na svem pocitaci, na kterem bezi linux jsem nainstaloval tento programek
a pomoci manualu jsem zadal prikaz:

ipfwadm -F -i accept -S 89.0.0.0/8 -D 0.0.0.0/0 -m

Prikaz v pohode prosel. A take po vylistovani tabulky je veden v
patrnosti.

Na pocitaci, ktery se pripojuje, coz je take Linux spojeny pomoci eth
jsem ve spoustecim scriptu dal patricnou gw a povolil route add ...

take jsem nastavil /etc/ppp/otions

Jadro mam skompilovane vcetne vsech nutnych podpor. V cem je chyba..?
Ze sveho pocitace se na Internet, i kdyz pres modem v pohode dostanu.
Telnet mezi mnou a tim druhym linuxem v pohode funguje. V routovaci
tabulce me ma napsaneho jako gw eth0.

Opravdu jsem z toho uplne vedle.. muzete mi pomoci.>?

Diky					martin