Sdileni IRQ

Ondrej Palkovsky ondrap na hotmail.com
Čtvrtek Listopad 28 17:31:15 CET 1996

Tomas Mazouch wrote:

> Budte zdravi! Mam dotaz - lze pod Linuxem prinutit seriovy porty ke
> sdileni IRQ? HW otazku (diody a odpor) na mysli nemam, jde mi o to,
> jestli se s tim vyrovna system a pokud jo, jak mu to sdelit. Zkousel
> jsem to na portech na MB, nastaveni obou na jeden IRQ nedopadlo
> dobre. Vi o teto problematice nekdo neco? Jde mi vyhradne o seriove
> porty.
>                                                       Tom
Kdesi v ovladaci seriovych portu na Linuxu se vyskytuje jakesi bezIRQ
ovladani seriovych portu. Pisou tam, ze je to v praxi mozno pouzit u
16550 UARTu, nicmene jsem to nezkousel(na modemu mam 16450). Nevim,
jakym zpusebem se to da pouzit(nastaveni IRQ na 0 nebo -1?), ale
fungovat by to mohlo.

Bye
 Ondra