zapekl. problem a +i file

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 28 23:16:30 CET 1996

> Toto uz v jadre je, akurat je nedoriesena kontrola zmeny securelevel. Cez
> sysctl to je osetrene (znizit moze iba init), ale nie je vyrieseny zakaz
> zapisu do /dev/kmem a /dev/hd*.
Alespon kdyz jsem se do ext2fs koukal naposledy, tak dovolilo rootovi menit
chattr kdykoli. No, a jelikoz neexistuje lockovani raw devicu, tak je
vsechno stejne na nic... Viz napr. FIBMAP nebo e2fstools,
clovek si zjisti velice jednoduse, kde dana vec lezi, no a uz to tam masti...
Ono by to chtelo i dalsi veci, napr. securelevel zavisly ptrace syscall (aby
nikdo nemohl attachnout gdb k procesu, ke kteremu to neni chtene, atd.)
                                                                  .u$e.
   Cheers                                                       .$$$$$:S
        Jakub                                                   $"*$/"*$$
                                                                $.`$ . ^F
                                                                4k+#+T.$F
Jakub Jelinek, jj na sunsite.mff.cuni.cz                           :R"+  t$$B
Administrator of SunSITE Czech Republic                      ___#       $$$
MFF, Charles University, Prague                              |  |       R$$k
Give your Sparc a new beginning - SparcLinux                ddd |  Sparc $9$F