Zapeklity problem

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Pátek Listopad 29 12:58:58 CET 1996

Pavel Machek writes:

> To je neudrzitelny. Z toho prostyho duvodu ze 'vzdaleny root' proste
> vezme nektery z programu, ktery 'lokalni root' pousti (treba elm) a
> upravi ho tak aby az 'lokalni root' pusti elm, udelal to co 'vzdaleny
> root' chtel.
No prave cielom je, aby nebolo modifikovatelne nic co je systemove. Zasahy
do systemu by bolo treba robit v securlevel 0 (na konzole v single rezime).

> Tahle idea se mi vubec nelibi -  kdyz je nekdo root, tak ma mit VSECHNA
> prava.
Hmm no potom ale to nema vela spolocneho s bezpecnostou ..

					pk

--
kundrat na hron.fei.tuke.sk            kundrat na napri.sk          kundrat na pobox.com
Peter KUNDRAT       http://hron.fei.tuke.sk/~pk/eeagle.html       eeagle on irc