ssh-sifrovany IP tunel a ftp

Honza Burdil honza na apl.cz
Pátek Listopad 29 16:19:49 CET 1996

> Jinak jsem to zkousel, a nenasel jsem nic, co by pres to nefungovalo.
> (Otestovano mam FTP, TELNET, HTTP, mSQL, POP3, SNMP, SMTP).

 Take mi chodi vse mimo ftp. Postupne pisu na jedne konzoli
ssh -L 1234:linux.domena.cz:21 linux.domena.cz -v
zaloguju se do systemu
a na druhe konzoli napisu
ftp muj_pc.domena.cz 1234
nabehle ftp login a ja se zaloguju no a potom mi to nejak neumi
transparentne forwardovat port 20
pise mi to nasledujici

ftp> ls
500 Illegal PORT Command
ftp: bind: Address already in use
ftp>

nevite prosim vas nekdo jak na tohle

> S pozdravem

> email: michalm na brn.pvt.cz     tel:+42-5-7269424
> PVT a.s., Veveri 102, 659 10 Brno, Czech Republic

Dik Honza

      Honza Burdil              e-mail:  honza na apl.cz
                                         honza na bobr.fjfi.cvut.cz
         For my PGP public key, http://linux.fjfi.cvut.cz/~honza/pgp.txt