Netscape & new libc

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Sobota Listopad 30 14:50:18 CET 1996

> Hello,
> prave jsem nainstaloval novy libc 5.4.13 a zjistil jsem, ze v nem stale
> neni opravena chyba, kvuli ktere se netscape hroutil. Nemohl by mi nekdo
> poslat adresu te knihovny, ktera se predem nahrala? Nechce se mi
> natahovat kompletni libc-5.2.18.
> Dik
>  Ondra
Viz archiv konference. Ale mam dojem, ze chyba je v netscapu a ne v libc,
to, co se PRELOADuje je pouze hack, ktery necha netscape bezet. On vubec je
to strasne napsany kolos. Kupr. syscallu s NULL pointry nebo s pointry na
nahodna mista (casto do nenamapovane pameti) je tam opravdu hodne...
No, a ze by ho napadalo uvolnovat po sobe pamet (myslim mimo exit), toho
taky casto nenapadne, nebo naopak ma chut uvolnit i tu, kterou si
nezalokoval...

                                                                  .u$e.
   Cheers                                                       .$$$$$:S
        Jakub                                                   $"*$/"*$$
                                                                $.`$ . ^F
                                                                4k+#+T.$F
Jakub Jelinek, jj na sunsite.mff.cuni.cz                           :R"+  t$$B
Administrator of SunSITE Czech Republic                      ___#       $$$
MFF, Charles University, Prague                              |  |       R$$k
Give your Sparc a new beginning - SparcLinux                ddd |  Sparc $9$F