Miro Crystal 12SD

Robert Dobozy robo na pluto.elf.stuba.sk
Úterý Říjen 1 13:26:57 CEST 1996

On Mon, 30 Sep 1996, Jan Derfinak wrote:

> Zdravim,
>
> ma niekto skusenosti s grafickou kartou Miro 12SD. Ma to chip S3 Trio 32.
> Pokusal som sa na nej rozchodit xserver, ale ak pouzijem akcelerovany
> server, tak tam mam uplne necitatelne fonty. SVGA server skonci s hlaskou,
Ja som mal presne ten isty problem. Zistil som, ze je to sposobene tym,
ze ked je vo videoram-ke volna pamat pouzije sa ako nejaky buffer. Takze
som mu nadefinoval rozlisenie 1152x900 cim mu neostala pamat na buffer a
odvtedy to chodi OK. Ako Xserver som pouzil generic Trio32. Nie je to
sice cool, ale da sa ...
Ked chcete mozem vam poslat XF86Config.

S pozdravom
			Robo