[Q] porovnani distribuci Linuxu

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Středa Říjen 2 13:04:12 CEST 1996

On 1 Oct 1996, Ales Cepek wrote:

> Dobry den,
>
> chci se zeptat, jestli lze strucne charakterizovat vyhody ruznych
> distribuci Linuxu (Debian, Red Hat, ...). Pripadne jestli existuji
> neoddiskutovatelne argumenty pro "opusteni" Slackwaru a pokud ano,
> na co se mam pripravit (jina organizace /etc a pod. ?).

Debian a RedHat jsou dobre, Slackware je bohuzel naprosto nepouzitelny -
bezpecnostni diry, ktere nikdo neopravuje, zastaralost programu.. Co se
tyce upgradu ze Slackware na Debian/RedHat, provedl jsem to tak, ze jsem
zkompiloval rpm (nastroj na instalaci baliku z RedHatu) a o /etc/rc.d/* a
jine nekonzistence se staram rucne..

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz