LINUX a Win95 - dotaz zacatecnika

Petr Novotny novotnyp na troja.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 3 01:05:22 CEST 1996

Dobry den vespolek,

mam zacatecnicky dotaz:

Rad bych si na svuj (zbrusu novy) pocitac nahral jak LINUX, tak i
Win95. (Vim, ze je to blba kombinace, ale byl jsem varovan, ze se mi
muze stat, ze budu pro jakesi potencialni zakazniky muset neco
vymyslet ve Win95, v excelu, ve wordu, proste nadhera.)

[Z popsaneho snad plyne, ze ten pocitac bude slouzit jako jakysi
workstation, nebude sitovy ani nic takoveho...]

Mozna bych mel poznamenat, ze v tom pocitaci asi bude jeden kus IDE
hard disku, asi 1.6GB.

Cast postupu (teoreticky) (snad) znam: Vytvorim si DOSove
partitition, na kolik potrebuju (napr. 700MB) a do nich narvu ty
Win95. Potom (??? je to potom? Je potreba dodrzet poradi?) zacnu
LINUXovym fdiskem vytvaret dalsi partititiony. [Jestli tomu rozumim
spravne, je ten fdisk na jedne z 3 ci kolika "boot" disket, ktere si
stahnu z FTP. Zbytek instalace pak z FTP umi bezet.]

Funguje takovato kombinace? Mate s tim nejake zkusenosti? Jak je to
se vzajemnou viditelnosti souboru na disku? Atd. Je lepsi v takovem
pripade spoustet DOS pres DOSEMU nebo pred Win95? [Tipuji si to prvni
:-)...]

Cim vetsi feedback na dane tema, tim budu pri instalaci mene nervozni
:-) Dekuji predem...

Jo, jeste jedna otazka; doufam, ze se tim nenastartuje nejaka flame
war: Je lepsi Slackware nabo RedHat? [Z toho, co jsem nasel na
roznych WWW, mi vychazel RedHat malinko lepsi...]

Jo, a uplne nakonec: Lze (jednoduse) z LINUXu behat PPP nebo slip
pred komutovanou linku? (Jako napr. pripojeni na providera, abych si
behem par minut stahl postu a updaty programu...)

Dekuji.

*-- Do what thou wilt shall be the whole of the Law.  [A. Crowley] --*
*            Petr Novotny | <novotnyp na troja.fjfi.cvut.cz>            *
*                         |  Prague, The Czech Republic              *
* Nobody's Quarter But Mine...                                       *
*                      http://pascal.fjfi.cvut.cz/~novotnyp          *
*--      Why didn't Rosemary ever take a pill?  [Deep Purple]      --*

ASCII stupid question, get a stupid ANSI...