perl & stty -echo

Honza Bernard honza na edit.cz
Čtvrtek Říjen 3 10:44:24 CEST 1996

Ahoj.
Protoze se mi na stroj dost casto z uplne neznamych domen pokousi
nekdo telnetit, chtel jsem na port 23 pres inetd posadit perlovsky
skript, ktery by se choval stejne jako login a logoval mi o jaka konta se
ten kdosi pokousi. Ten skript jsem si napsal,
ale pro potlaceni echa v nem pouzivam system "/bin/stty -echo" a opacne.

Z shellu spustene to takhle  funguje, ale kdyz to bezi pres inetd, pise
 /bin/stty: standard input: Invalid argument
. Takze bych bud potreboval vedet jako se ciste perlovskymi prostredky da
echo potlacit,, nebo jako stty prinutit aby fungovalo.
Diky za rady.
PS A vubec, myslite si ze to je rozumna vec tohleto delat ?
Honza

--
Honza Bernard,  honza na edit.cz,  http://servac.edit.cz/~honza