[Q] porovnani distribuci Linuxu

Gabriel Svajko svajko na hmm.rasax.sk
Čtvrtek Říjen 3 14:45:37 CEST 1996

On Thu, 3 Oct 1996, Michal Kocer [ISO-8859-2] (Michal Kočer) wrote:

> Doplnim jen URL na  LJ:  http://www.ssc.com/lj/index.html.
> Nevim zda tam pozadovany clanecek je. V nejhorsim panu Hermanovi mohu
> zaslat kopii.

Hmm , ked je ten clanok na URL http://www.ssc.com/lj/distable.html tak potom
je to fest stare vsade sa tam spomina kernel 1.2.13 , debian tam podla
nich nema X-okna , atd , nevidel ste niegdo nejaku aktualnejsiu
porovnavaciu tabulku distribucii ?

>                   Hezky den vsem
pekne dni a noci za compom prajem ajja ja :)

--
Gabriel (Snowman) Svajko
E-mail : svajko na r-net.sk

** NOTE : This signature is a shareware , please send $10 to author.