Selfmodify code

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Říjen 3 07:58:31 CEST 1996

Vladimir Michl wrote:

>   Ja jen k tomu, ze na procesorech 486 a vys, jiz neni jiste, zda se
> provede puvodni kod, nebo modifikovany. Proc? Duvodem je CACHE, ktera
> nacte kod do sebe a vy pak kod modifikujete. V CACHE je vsak stary
> kod, ktery se pak vykona. Pripadne jeste lip, prepisete instrukci,
> ktera je jiz v procesoru rozpracovana. Co vy na to?

Nic noveho pod sluncem .IMHO (!) Pouzivaji nektere programy jako ocharnu
proti debagovani a nektere viry kvuli tomu samemu ....
debuger debaguje uplne neco jineho.(tj.program muze celkem dobre
detekovat zda je debugovany nebo ne).Totalne na tom muze selhat
heuristika.Pekna silenost 8-),ale prakticka vyuzitelnost je v asi jen
DOSu a IMHO takovy program je dost citlivy na cem a pod cim bezi...

jak jsem slysel ..tak predavam 8-).Asm jsem se prestal venovat caa.pred
2 roky.

--
S pozdravem
    Petr Snajdr