Swap po NFS was (Re: swap)

Roman Dolejsi roman na sorry.vse.cz
Čtvrtek Říjen 3 18:41:14 CEST 1996

On Thu, 3 Oct 1996, Michal Kocer [ISO-8859-2] (Michal Kočer) wrote:

> Date: Thu, 3 Oct 1996 15:42:07 +0200 (MEST)
> From: "Michal Kocer [ISO-8859-2] (Michal Kočer)"
     <kocer na merlin.pap.univie.ac.at>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Swap po NFS  was (Re: swap)

> K tomu co napsal pan Filip bych se chtel zeptat jak resite swap
> na bezdiskovych masinach mountovanych pres nfsroot ci pres bootROMu?
>
> 			Michal K.

Kdyz jsem pred rokem delal bootovani bezdiskovych X-serveru po budove,
nedokazal jsem swap vytvorit.. Pod SunOSem nejaka podpora pro NFS-Swapping
snad je.. Pod Linuxem nevim.. kazdopadne pokud nakonfigurujete bezdiskovou
stanici tak, ze si napoji pres NFS disky s XFree a pak jen XFree spustite
jako X server na nejaky jiny UNIX (X -query), bude vam to bezet dobre dokonce
i na 4MB RAM bez swapu. Ja tu mam 8MB a 16MB masiny a vse bez problemu.
Bezne se mi na server pripojuje 5-10 uzivatelu a moc mu to zatizeni neprida.

Dotaz: Na tech 8MB se mi treba po 2 hodinach prace stane, ze znicehonic
XFree vyskoci zpet do textu s hlaskou "Out of memory". Evidentne to je
nejaka chyba (asi fragmentace pameti ?) .. kdyz to dokaze 2 nebo i 3-4
hodiny bezet bez chyby, tak nevim.. Nemeli jste nekdo podobny problem ?

P.S.: pokud nekdo nevi, jak na bezdiskove stanice, hral jsem si s jejich
      bootovanim tehdy asi tyden... rad predam info ci muj client root-dir..

%%%%   %%%  %   %  %%%  %   %   Roman Dolejsi
%   % %   % %% %% %   % %%  %   UNIX Administrator at VSE/JM, Prague, CZE
%   % %   % %   % %   % %  %%   mail: roman na sorry.vse.cz
%   %  %%%  %   % %   % %   %   http://sorry.vse.cz/~roman