Help...

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 3 20:42:59 CEST 1996

> Jaktoze se na Linuxove ext2fs nedostanes z dosemu? Vzdyt na to tam je
> jakysi driver, ktery ti Linuxovou partition zpristupni jako treba l:.
> Jinak se da vytvorit i soubor na ext2fs, ktery se pak v DOSemu tvari jako
> jeden disk - po naformatovani na nem je boot sectro, FAT atd.

DOS disky se daji pripojit v /etc/dosemu.conf, ale v dokumentaci spise
doporucuji cestu lredir. Pripojuji vynatky ze sveho config.sys
a autoexec.bat, ktere pro dosemu vyuzivam.

config.sys
install lredir.com c: linux\fs\dosc
install lredir.com d: linux\fs\dosd
install c:\dos\smartdrv.exe 5120

tady je to proto, aby autoexec.bat uz znal drahy c: a d:

a v autoexecu mam:
c:\utils\dosemu\lredir x: LINUX\FS\tmp

Po spusteni dosemu mam tedy jako x: adresar /tmp
a c: a d: . Tyto jsem ovsem musel mit namontovane jako /dosc a /dosd
pod linuxem.

S pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha