Rembrandt4.0

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 4 06:33:04 CEST 1996

> 	Jsem zvedav, ktery z Vas jako prvni poda zpravu o instalaci :-)))
>
> Ale vazne - nevite nekdo:
>
> 	a. proc a kde a jak vzniklo oznaceni Colgate - na redhat neni ani
> zminka :-))
Nevim, jak to konkretne vzniklo, vsichni si z RedHatu kvuli tomu delaji uz
mesic srandu, ale myslim, ze jeden z peknych bonmotu na toto jmeno jsem sem
do konference posilal uz davno...

> 	b. proc ftp server fy redhat byl asi 25 hodin down ?
Protoze tou dobou se mirrorovalo, kdyby tam bylo 100 uzivatelu porad
nalogovanych, tak by tu RedHat asi vcera nebyl...

| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |