Xntpd a kernel

Marek Kubita marek na corpus.cz
Čtvrtek Říjen 3 21:14:56 CEST 1996

On 3 Oct 1996, Zbynek Sotek wrote:

> Prelozil jsem kernel 2.0.0 a pri bootu mi pise u nekolika modulu:
> ..
> Unresolved symbols in module /lib/modules/2.0.0/scsi/scsi_mod.o
> ..
> Co to po mne chce?

Nemate v kernelu podporu SCSI a v /lib/modules/2.0.0/scsi mate moduly
scsi.  Je-li to tak, muzete cely podadresar scsi vymazat.

> Mam prelozeny xntpd daemon. Tvari se, jako by cas srovnaval
> (v debug modu to pise), ale kdyz dam prikaz date, tak je cas ujety.
>
> Nemate nekdo nejaky napad, nebo zkusenost s casovou synchronizaci?

Nejste za firewallem ?  Neco podobneho se mi kdysi delo: debug mode ma
oproti normalnimu provozu tu vlastnost, ze pouziva lokalni port > 1024,
kdezto naostro jedouci xntpd musi pracovat s privilegovanym portem 123. U
mne byl problem v tom, ze spojeni z takoveho portu neproslo skrz firewall.
Ted si nejsem jist je-li to vlastnost xntpd nebo ntpdate...

#-# Marek Kubita -#- Corpus s.r.o. #-# Praha 10, Sluzeb 4
-#- tel. 42-2-771990, 701719, 701748 #-# fax 704814 -#-#-