apache proxy server a ftp ?

Honza Burdil honza na bobr.fjfi.cvut.cz
Neděle Říjen 6 20:12:18 CEST 1996

On Sun, 6 Oct 1996, Pavel JANIK ml. wrote:

> Vazeny kolego,
>
> jiste jste si v dokumentaci k apache 1.1.1 precetl, ze podpora proxy je
> pouze experimentalni a dale, ze modul proxy zatim nepodporuje gopher a ftp
> proxy :-))) Ale ja radim vyckat na verzi 1.2, ktera je nyni v betatestovani
> - info www.apacheweek.com :-)))
>
> 							Pavel JANIK ml.
to jsem sice kdesi cetl , ale potom jsem nasel nasledujici na
http://www.apache.org/docs/mod_proxy.html

Summary

This module implements a proxy/cache for Apache. It implements proxying
capability for FTP, HTTP/0.9, and HTTP/1.0. The
module can be configured to connect to other proxy modules for these and
other protocols.

Takze bych to chtel docela rad pouzivat, je to sice beta ale s http proxy
kterou uz asi 2 mesice pouzivam jsem zatim nemel jediny problem.

Honza

      Honza Burdil              e-mail:  honza na bobr.fjfi.cvut.cz
                                         honza na infima.cz
         For my PGP public key, http://bobr5.fjfi.cvut.cz/~honza/pgp.txt