Graficka karta

Tom Vrana tom na sorry.vse.cz
Pondělí Říjen 7 12:10:54 CEST 1996

On Mon, 7 Oct 1996, Richard Bouska wrote:

> Shanim garfickou kartu pro linux/Xfree86, ktera bude mit 4Mb graficke pameti.
> Muzete mi nekdo poradit nejakou se kterou mate dobre zkusenosti

Ja osobne bych ti doporucil S3 virge 3D, ale ma to jednu malinkou chybu,
zatim neni podporovan, ale v pristim release, tj. 3.1.2 Gd uz by mel byt,
ten se ocekava behem nekolika dni... Virge se delaji 2 a 4 MB (ja mam
dvojku) a myslim ze za tu cenu (1900,-) je to bombova karta....

						Tom
> Richard Bouska  student cvut FEL
> Xbouska na cs.felk.cvut.cz

Tom 'Ranger' Vrana					       tom na sorry.vse.cz
----------------- Assistant Network Supervisor at Prague University of Economix