dosemu

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Pondělí Říjen 7 20:52:50 CEST 1996

Leos Literak writes:

> chtel bych se zeptat, zda se nekomu podarilo rozchodit Dosemu 0.64.0.?.
> Podarilo se mi to sice zkompilovat, ale nepodarilo se mi nahrat emumodule.o
> soubor. Hlasi mi to asi 20 radek ruznych undefined referenci a nakonec
> mi to vypise, ze se muj kernel 2.0.20(presneji jeho symboly) neshoduje
> s kernelem 2.0.20 :). Ten druhy modul(syscall*.o) pritom se nahraje v pohode.
> Mam pomerne cerstvou verzi jak Libc, tak modulu.

Ak si dobre spominam ... tak problem robilo to ze insmod z dosemu pouziva
natvrdo subor /usr/src/linux/System.map podla ktoreho kontroluje symboly.
Ja som to riesil prepisanim cesty v zdrojaku na /System.map (co mam linku,
ktoru si pri boote prehadzujem podla /proc/cmdline na aktualne jadro a jeho
Symbol.map) .. pretoze /System.map pouziva aj lsof (a kazdopadne je to
normalnejsie miesto .. aspon sa mi teda zda .. ). .. Je dost nepohodlne
pouzivat /usr/src/linux/System.map .. pokial castejsie kompiluje jadro ..

        Dufam ze to bolo ono ..

                    pk

--
kundrat na hron.fei.tuke.sk            kundrat na napri.sk          kundrat na pobox.com
Peter KUNDRAT       http://hron.fei.tuke.sk/~pk/eeagle.html       eeagle on irc