Ty/Vy --- Re: Off topic

Michal Kocer (Michal Kočer) kocer na merlin.pap.univie.ac.at
Úterý Říjen 8 16:32:59 CEST 1996

> Chci se pridat a zeptat se, co je na teto konferenci std. zpusob osloveni..
> Jsem tu relativne novy a od zacatku tykam, takze doufam, ze to nikoho
> nepobourilo. Vypeckujte se.. (to neni nadavka :-)

Jelikoz uz jsem tu uz diskusi na toto thema zazil, dovolim si
shrnout.

a) Vetsinou, podtrhuji "vetsinou", se do teto konference explicitne vyka
   --- vykanim nikomu   neuskodim a mne neubude.

b) Tykani se vesmes prechazi mlcenim. Reaguji-li na dotaz cloveka, ktereho
   znam   samozrejme nebudu vykat, nejsem politik. Jsou v konferenci lide,
  je jich vetsina (vcetne autora tohoto textu), kterym je uplne   jedno
  zda se do konference tyka nebo vyka.

Zaver:
 Uzivejte co uznate za vhodne, co vam dovoli svedomi, zaklady slusneho
 chovani... Vezte, ze tu je sice vetsina studentu, ale konferenci
 mohou cist ci ctou i "vazeni profesori". Nejedna se o studentskou
 konferenci.

Tento off-topic necht jest timto prozatim uzavren. Pripadne
reakce necht nejsou zasilany do konference, ale na mou adresu [viz nize].

S pranim klidneho *
			Michal Kocer <kocer na merlin.pap.univie.ac.at>