Caldera one

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Středa Říjen 9 15:25:37 CEST 1996

> Me osobne vadi to,ze vse je tak trocho stare.Kernelem pocinaje....
> Docela by me zajimalo ,zda caldera zaznamenala novy kernel,redhat atd..
> :-)

Nejste sam.

> :-) Napiste jim ...

Mozna (asi ano) ze jsem pesimista - neverim, ze by dopis od nekoho z
"blizkeho vychodu" neco zmenil.

> ktere ?

Z ftp.caldera.com. Prislo to vse, az na dva soubory a potom spadl
server (je to Ultrix.) V cechach jsem bohuzel neobjevil zadny
"nestary" mirror.

> Je to tak.instalaci muze delat opravdu kdokoliv.Je to pekne,ale
> mohlo by to nechat na pozadani vybrat.Na druhe strane v tech ca 2700,-
> je dost veci,ktere za to stoji.

Ano i ne. Mozna pred casem stalo. Jak by ste se asi tvarili, kdyby
Vam nekdo tento mesic prodal Windows 2.01 ? Ja bych je sice bral, ale
jinak by byly asi trochu zastarale, nebo ?

> Uprime receno se v instalaci Caldery skoro neorientuji nebo celkem tezko
> ( je na zaklade redhatu a ja jsem nejak navyk na slackware..snad je to
> tim..).Osobne si myslim,ze po instalci Caldery je dobre zacit cist
> nejake security FAQ a srovnavat verze SW ...

Zatim je sice brzo, ale po case toto asi udelam (Slackware-CND-
Caldera-Debian.)

> zajimalo by jedna vec.Ceske TrueType fonty vs. cfs ? Mate nekdo
> zkusenosti ?

Zatim ne.

Zatim

Jaromir Zdrazil