FVWM95 (bylo Re: Porovnani distribuci Linuxu)

Milan Zamazal pdm na foresta.cz
Středa Říjen 9 19:06:14 CEST 1996

    PS: Milan Zamazal wrote:
    :: Ja myslim takovou tu vec, ktera se mi objevi, kdyz si pustim
    :: (grr!)  Windoze 95.  A to vcetne interaktivnich funkci (nevim,
    :: jak se tomu pak rika, kdyz ne GUI, snad UI?).
    ::

    PS: Nechapu :-(.  Co se s tim da udelat napr. ?

    PS: funguje to stejne jako ve fvwm
    ::  Ne.  Mne naskoci menu na vytvareni folderu, apod.  Ja pritom
    :: chci aplikacni menu stejne jako to z listy (abych tam nemusel
    :: pracne jezdit mysi).

    PS: mluvite o fvwm95 a ne Windows95,ze ?  Ve fvwm95 si prece
    PS: muzete nastavit cokoliv co to umi podle sveho uvazeni sam.

Ja mluvim o Windoze 95 a vy o fvwm95 -- to bude tim.

Kdosi se tu ptal na GUI Win95 a na to jsem take odpovidal -- myslim,
ze ztotoznovat pojem "GUI Win95" s fvwm95 je tezka urazka fwvm*. :-))
Dle meho nazoru ma fvwm95 "fvwm95 GUI", ktere ponekud vzdalene
pripomina prostredi Windoze95.

Omlouvam se za nedorozumeni -- proti fvwm95 samozrejme celkem nic
nemam az na to, ze kdyz udelam link .fvwm95rc -> .fvwm2rc, tak se mi
to nezkonfiguruje tak, jak bych ocekaval. :-)  Takze proc prechazet,
kdyz to oproti fvwm2 nema nic podstatneho navic?

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic