ad:Navrh k dotazniku

Michal Kocer (Michal Kočer) kocer na merlin.pap.univie.ac.at
Čtvrtek Říjen 10 10:30:10 CEST 1996

> Michale, nestalo by za to udelat tenhle dotaznik na WWW ? Interaktivni
> formular, ktery by to rovnou
> cpal do databaze ?
>
> 						Tom
Jisteze dalo. Ale ja to radeji vyhodnotim pomoci perlu, awk, grepu ....
to umim a to mi pujde. Zkus napsat CGI a dej ho k vam na sorry

Jinak vyhody takovehoto dotaniku jsou:
  + oslovim lidi v konferenci a o to mi slo
  + kazdej radeji odpovi na to co mu podhodis pod nos nez klikat nekam na
    jinam, psat URL etc.etc. BTW: do odeslani tohoto mailu se mi seslo
    30 odpovedi... a to neni spatne.....
  - slozitost vyhodnoceni

Az budes psat to CGI tak tam dej otazku na pouzivany textovy editor a
textovy procesor (neco cim se delaji pekne texty, clanky...).

Vsem pekny den
			Michal