SMP v jadrech 2.0 ?

Ludek Brukner lubr na hardy.regionet.cz
Čtvrtek Říjen 10 14:10:31 CEST 1996

> Ahoj!
>
> Podle dokumentace se mi zda, ze v jadrech 2.0.x by mel byt SMP (symetricky
> multiprocesing) - byt ne moc efektivni, ale nemuzu ho nikde pri konfiguraci
> jadra najit. Dokonce se mi zda, ze tam nejsou ani prislusne zdrojaky k tomu.
> Nevite nekdo kde se to da sehnat? (Pouzivam RH 4.0 s nainstalovanym jadrem
> 2.0.18).
>
> BTW, mate s tim nekdo zkusenosti? - napr. je-li to dostatecne stabilni, aby
> se to dalo dalo dat na mensi 2 pentiovy server?
>
> Predem dik.
>
> S pranim hezkeho dne

> [...]

Odkazy na SMP jsou zakomentovane v makefile (jestli se nemylim). Na co je potreba
dat pozor : podle stranky o SMP je posledni chodive jadro Linuxu 2.0.14, v dalsi
byla nejaka chybka, takze to nebehalo. Nevim jak to je s poslednimi jadry (0.21, 0.22),
ale az do 2.0.19 to nechodilo.

Ludek Brukner

PS: Ja sam to jeste nestihl vyzkouset, takze tyhle informace jsou z druhe ruky.