FVWM95 (bylo Re: Porovnani distribuci Linuxu)

Tom Vrana tom na sorry.vse.cz
Čtvrtek Říjen 10 16:50:16 CEST 1996

On Thu, 10 Oct 1996, Jan John jr. wrote:

> 	To je vsechno moc pekne, ale zkousel jste nekdo "afterstep" ?
> 	A nepripada Vam to tak nejak dustojnejsi a peknejsi nez ten
> 	"okno-0,95" manager ? :(
> 					Johanka

Hmmm.... zkousel... a libi, ale ma jednu zasadni chybu.... jeho prilis
pekna okynka sezerou spoustu barev, takze na nejakou smysluplnou praci to
xce aspon HI-color... neboli na 1024x768 aspon dvoumegovou kartu....

						Tom

Tom 'Ranger' Vrana					       tom na sorry.vse.cz
----------------- Assistant Network Supervisor at Prague University of Economix