Kernel CONFIG.

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Říjen 10 09:29:15 CEST 1996

Sprava site UFCH JH wrote:

> Mam pocit, ze jsem nekde videl seznam otazek, ktere clovek dostane, kdyz
> konfiguruje kernel pomoci 'make config' (i s komentarem, co ktera volba
> znamena). Stala se mi ovsem takova vec, ze si absolutne nemuzu vzpomenout
> kde ....

make config - [y/N/?] - (dalnopis :) napsat otaznik a enter :)
make menuconfig       - ( Takove to Tk "TurboVision" )
make xconfig          - ( X-Window )     - tlacitko HELP :)))

Plati pro novejsi kernely.

BTW:Neco je ve skolickach na
 http://www.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky/

BTW2:Vcera jsem odzkousel linuxconf.
    Je to takyvy menuidni program,ktery umi vytvaret
uzivatele,konfigurovat sit,DNS,firewalling,,IP i IPX etc.etc.etc.
Ne vse je v nem dodelano ( treba cast na konfiguraci SAMBY ???? )

--
S pozdravem
    Petr Snajdr