Chyba pri praci s velkymi soubory

Jan Kasprzak kas na brn.foresta.cz
Čtvrtek Říjen 10 14:34:00 CEST 1996

=?ISO-8859-2?Q?Hanu=B9_Adler?= <had na pdas.cz> napsal:
: obcas, ne vzdy ale dost casto, se mi pri praci s velkymi soubory objevi
: nasledujici chyba, nekdy je po ni nutne restartovat pocitac. Moc se v
: tom nevyznam, muze mi nekdo rict co to znamena?
:
:  kernel: Unable to handle kernel paging request at virtual address d094b080
:  kernel: current->tss.cr3 = 0094b000, (r3 = 0094b000
[...]
: tak nevim, je-li to chyba Vektry nebo jen nejakeho komponentu.

	Mozna tady jeste chybi informace o verzi jadra a pouzitem HW.
Ale asi je nekde neco _dost_ spatne. Toto je vypadek stranky
na adrese 0xd094b000, coz je nekde v jadre. Muze jit klidne
o chybu jadra, ale spis bych si tipoval na chybu pameti
nebo (coz je pravdepodobnejsi vzhledem k okolnostem, kdy chyba
nastava) na chybu pristupu k disku. Co je to za diskovy radic?

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak, E-mail kas na foresta.cz, WWW http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[   System Administrator at Foresta SG, a.s. (tel: +42-5-45222018)   ]]]]