POP3 ???

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 11 10:30:35 CEST 1996

On Fri, 11 Oct 1996, Miroslav Soja wrote:

> Mozna zacatecnicky dotaz, ale budu vdecny za radu:
>
> Linux (ze Slacku, jadro 1.2.13-stare) a netscape 3.0 (z PC on Novell).
>
> Potrebuju vyzvedavat postu z toho linuxu pres POP3. Po zadani jmena
> a hesla se mi ten netscape nechce spojit - nebo to spis odmita server.
> Je treba na POP na linuxu nejaky demon?
>
> 				Diky,
> 					Miroslav Soja
> 					mirs na vitis.bv.anet.cz

Na Linuxu ti musi bezet pop3-demon, tusim ze ve Slackware 3.0 se to
jmenuje pop3d. Spousti se to pres inetd. Jestli ti tam bezi muzes overit
zatelnetenim na Linux na port 110 - tedy treba primo z konzole prikazem
"telnet localhost 110" - pokud se spoji, je to OK, pokud dostanes hlaseni
"connection refused" tak v /etc/inetd.conf odkomentuj radek na kterem se
popisuje pop3d (smazat # na zacatku) a dej prikaz "killall -1 inetd". Potom
by to uz melo jit (i po rebootu).

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>