Timezone... HELP

Roman Dolejsi roman na sorry.vse.cz
Pátek Říjen 11 12:58:08 CEST 1996

On Thu, 10 Oct 1996, Peter Kundrat wrote:

> Date: Thu, 10 Oct 1996 20:41:26 +0200 (MEST)
> From: Peter Kundrat <kundrat na napri.sk>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Timezone... HELP

> Slackware 3.1 ma na diskete a8 zoneinfo.tgz a tam je korektne zoneinfo
> pre MET resp. CET. Predpokladam ze aj debiane aj RH budu takisto nove.
>
>                 pk

Dekujem za radu, nicmene se zoneinfo nic nebylo. Problem byl v tom, ze
jsem pri instalaci shadow passwd nejak pozapomnel na explicitni vyjadreni
timezone v /etc/login.defs.

s pozdravem

Roman Dolejsi                                          mail: roman na sorry.vse.cz
UNIX Administrator at VSE/JM, Prague, CZE            http://sorry.vse.cz/~roman