Timezone... HELP II

Petr Kubicek kubicek na mathesius.ff.cuni.cz
Pátek Říjen 11 14:14:36 CEST 1996

According to Roman Dolejsi:

> zkuste GMT+1. CET (a to jen hadam) by mel byt cas stejny v parizi, praze,
> vidni a dalsich mestech stredni evropy. tak to alespon prezentuji na
> satelitnich programovych prehledech.. zvlast pro anglii (zrejme gmt) a
> zvlast pro cet..
>
> P.S.: hlavne mi nenadavejte, jestli nemam pravdu..

Spravna casova zona pro nas je Europe/Prague. Na SUNu (v linuxu asi
taky nekde bude) je i zdrojovy text pro zic, kde neni problem doplnit
letosni zmenu a prekomplivat udaje pro casovou zonu. Dnesni cas
uzivany CR je MET s DST, casova zona musi byt nastavena na
Europe/Prague kvuli zmenam v minulosti.

Petr