Instalace RPM pod Slackware (Re: RPM)

Ludvik Tesar tesar na utia.cas.cz
Pátek Říjen 11 17:38:19 CEST 1996

On Fri, 11 Oct 1996, Martin Kormunda wrote:

> 	Chtel jsem si na svem Slackwaru 3.1 nainstalovat instalator
> RPM a pri jeho prekladu mne chybel soubor zlib.h Co to je ?
> Kde to sezenu?

Instalator rpm jsme si chteli nainstalovat do Slackware 3.0 take, ale s
prekladem byly
prilis velke problemy. Proto jsme si nakonec nainstalovali pouze binarni
verzi. Problem byl pouze jak ji ziskat. Archiv rpm-2.2.6.tar.gz
neobsahuje binarni verzi, rpm-2.2.6-1.i386.rpm zase nejde bez rpm
rozbalit. Musite vzit rpm-2.2.6-1.i386.cpio.gz a rozbalit to pomoci
gunzip a cpio.

Konkretne slo o URL:

 http://sunsite.mff.cuni.cz/ftp/OS/Linux/Redhat/code/rpm/rpm-2.2.6-1.i386.cpio.gz

a jeste, aby chodilo to rpm, tak jsme museli nainstalovat novejsi cpio.
(rozbalit to ovsem slo i tim starym)

 http://sunsite.mff.cuni.cz/ftp/OS/Linux/Redhat/code/rpm/cpio

Dale je pry potreba mit perl verze aspon 5.0 a gunzip.
Soucasti Slackwaru-3.0 je perl 4.0 i 5.0.

Zdravi

   Ludvik Tesar

 Ludvik Tesar               | Institute of Information Theory and Automation
 E-mail: tesar na utia.cas.cz  | Academy of Sciences of the Czech Republic
 Tel:    +42-2-6605 2337    | P.O. Box 18, 182 08 Praha 8, Czech Republic
 WWW:    http://www.utia.cas.cz/AS_dept/tesar/