Xfree86 - vyvoj

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Neděle Říjen 13 19:20:59 CEST 1996

Zdravim,

   mel jsem maly pokec s jednim s lidi od Xfree86 a pokud by to
nekoho zajimalo, tak:

-dalsi "vydani" XFree86 bude 3.2 a bude behem par tydnu
-po 3.2 se uvazuje o pridani 3D apod. (konecne)
-RAGE je podporovan uz ted (3.1.2G)
-VIRGE a VIRGE/VX bude podporovan v 3.2
-RAGE II by mel byt taky podporovan v 3.2

   Samozrejme bude opraveno mnoho chyb, etc.

   V posledni dobe se tady par lidi ptalo ohledne Jakou gr. kartu si
mam koupit, co je lepsi, ... . Nezavisle na tom, jsem se snazil
zjistit jak to vypada na trhu gr. karet. Jak to vypada, tak S3 a
Diamond usnuly na vavrinech (jsem (jeste porad) velky priznivce S3 a
Diamondu.) Bohuzel konkurence je uz davno predehnala. Mam na mysli
ATI. Budu tim padem muset "svoje doporuceni" predoporucit - RAGE je o
schody dal, nez VIRGE. Neni sice tak rozsireny jako VIRGE, ale zase
jak to vypada, tak vzdy dostanete "neco navic - napr. vystup na
televizi zadara." RAGE je na urovni VIRGE (VIRGE VX je "jen"
urychleny VIRGE",) mozna trochu dal. Bohuzel/dik ATI jde/sel dal a
"vydal" RAGE II. Je to vlastne "nasledovnik" RAGE. Navic podporuje
MPEG II, o 20% vice 2D, o 50% vice 3D, atd. Navic uz je na trhu !

Byla tady rec o FWVM95, takze na ekf2.vsb.cz v pub/linux/fwvm95 je
mirror originalu. Slackware 3.1 obsahuje posledni verzi (uz dlouho
se vyvoj nehnul kupredu). Mirror mam od te doby co vysel Sl3.1 (tehdy
jsem zjistil, ze neco takoveho muze byt hezke.) Bohuzel majitel
"originalu" slibil, ze prida na svou www stranku odkaz na mirror, ale
nepridal.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz