nfs,samba

Martin Frys newtonit na mbox.vol.cz
Pondělí Říjen 14 11:15:01 CEST 1996

radostna zprava:
meril jsem kopirovani na  15 MB adresare na nezatizene siti
win95 C: -> F:(novell): 69 s
win95 C: -> sdileny adresar na linuxu (samba): 41 s
(otazka je jak by to vypadalo, kdyby to udelalo 10 masin najednou

mam ale 2 dotazy:
1) jak udelat, aby se zachovala u zkopirovanych adresaru a souboru
mala/velka pismena (stalo se totiz, ze velka pismea se zmenila na
mala)
2) kdyz brousim po nabizenych zdrojich jednotlivych pocitacu u
workgroups a najedu na pocitac s linuxem, tak mi to hlasi, ze vybrany
pocitac neumi nabidnout nabizene sluzby

mate nekdo zkusenosti s nfs ? (linux - win 3.1 (win95))
nasel jsem klienta pro win (Omni NFS) ale u W95 mi to pri pokusu o
namountovani zobrazi dialog, ze naky VxD not loaded nebo found

a pak bych potreboval vysvetlit na co je pcnfs
je to pro autentifikaci, ale nevim, jestli je nutne aby bezely oba,
(nfsd a pcnfsd) nebo musi jen jeden z nich

Vdaka vopred
Martin Frys <newtonit na mbox.vol.cz>
NEWTON IT s.r.o.                http://www.vol.cz/NEWTONIT/
TEL: +42-2-299980, FAX: +42-2-24915379, BBS: +42-2-24916239