XPVM 1.1.1

Jan Basl J.Basl na sh.cvut.cz
Pondělí Říjen 14 16:15:12 CEST 1996

Preju prijemne podzimni odpoledne,

Uz se asi 6 New PVMD started... XPVM connected as tid 40001.
hodin trapim s rozchozenim xpvm 1.1.1 na mem Slackware3.1 s jadrem
2.0.21..

V teto distribuci je standardne tcl 7.5 a tk 4.1. S nimi se xpvm vubec
neracilo ani pustin (not tk program, nebo neco takovyho). Tak jsem
stahnul verzi tcltk takovou, pro kterou je xpvm psan tj. tcl 7.4 (a 7.3)
a tk 4.0 (a 3.6) - Ti co to jiz nekdy delali tak vi oc jde,

ALE PVM mi porad nejede. Sice se pusti, pusti pwmd, ale mezinicializuje
se.
Cituji pocitac:

Setting up XPVM Group... done.
[procs.tcl][util.tcl]
Initializing XPVM...Tcl_AppInit failed: invalid command name
"restrict_bindings"
%

Jetli nekdo vite jak xpvm zprovoznit, dejte mi , prosim, vedet.

Diky

Jan basl

E-mail:J.Basl na sh.cvut.cz