Linux PS tiskarna do 20kKc

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Říjen 14 23:47:47 CEST 1996

Vazeni experti,
mohl by me nekdo doporucit nejakou levnou (limit 20kKc) inkoustovou
tiskarnu (barevnou) - ktera by mohla tisknout PostScript Level2 obrazky z
Linuxu ? Tj. bud tiskarna a levnou PS kartridge (ta muze byt zvlast za
dalsich n kKc) - nebo aspon takovou tiskarnu, na kterou je hotova podpora
v GhostScriptu (zduraznuji barevna) + levny zdroj aspon zakladnich Adobe
PS fontu pro nahradu Ghosctriptovych. Kdysi mi chodila DeskJet320 s
driverem DeskJet500c na SLackwarove 2.3 distribuci GhostScriptu (verzi uz
nevim).
Vim, ze je prehrsel levnych HP tiskaren - ale co komptibilita s
GhostScriptem ? (tj. ona dj500c) - Reseni vemte zdrojak a napiste vlastni
driver do GS se mi nelibi - nemam cas nic zkouset podle soupisu PCL jazyka
apod.
Doufam, ze jsem to moc neztemnil - tesim se na vase doporuceni ( i
komercni  ale splnujici vyse uvedene pozadavky !)
Diky
*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 857361, 857136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *