ftp chyba ?

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 15 00:11:03 CEST 1996

On Tue, 15 Oct 1996, Honza Burdil wrote:

> 	Dobry den,
> prosim Vas pouzivam novej Redhat Colgate a kdyz dam sam na sebe ftp
> zaloguju se a potom dam lcd tak ftp spadne s hlaskou segmentation fault,
> dela to nekomu taky nebo je to jenom moje chyba ?
> Dik za vyzkouseni a mejte se Honza

Me to dela taky. A dela to ftp-klient pokazde, kdyz dam lcd bez parametru
(coz by spravne melo propnout do $HOME). A nerozhoduje kam jsem
pres ftp pripojenej. Ja ale stejne kdyz uz pouzivam radkove FTP tak
pouzivam ncftp - ma bookmarky a tak vubec se mi vic libi.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>