Netscape & backspace

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 15 00:22:20 CEST 1996

On Tue, 15 Oct 1996, Pavel Kankovsky wrote:

> xmodmap -e 'keycode 22 = BackSpace'
>
> BTW: zna nekdo distribuci Linuxu NEpostizenou timto problemem?
>
> --Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)

Dekuji za okamzite reseni. Funguje k uplne spokojenosti. Uz jsem si
to dopsal do startovaciho scriptu Xwindows.

Napada me ted srovnani s jistou nejmenovanou firmou, ze ktere jsem
relativne jednoduche reseni (kdyz vite jak na to) zavaznejsiho problemu s
jejich programem tahal pres 14 dni pres jejich "hot"line. Holt Linux je
Linux :-) a at si rika kdo chce co chce o podpore, je rozhodne lepsi nez
u vetsiny komercnich produktu.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>