Mini Linux

Zdenek Havelka zdenekh na pvt.net
Úterý Říjen 15 09:04:00 CEST 1996

> Tak TOHLE bych nikomu nedoporucoval. Na potvoru jsem timto spusobem nainstaloval
> (narychlo) jakousi umsdosi distribuci. Byla opravdu easy to install, ale
> nechodila, a byla mirne hard to remove. Chce - li nekdo linux, at si
> poridi LINUX a ne nejakou umsdosi parodii na nej.

Je to mozna parodie, ale staci 20 MB a chodi vse, vcetne Xwindow, modemu
apod. Taky mam radeji Linux na ext2 fs, ale chtel bych videt instalaci
slackware na 20 MB HDD, 386SX 40 MHz 8 MB RAM, vcetne X-windows slusne
chodicich. Mam zkusenost, ze na slackware potrebuju alespon 120 MB HDD,
PC 486 DX a 16 MB RAM, aby Xfree jakz takz slusne chodilo.

Takhle ma clovek, ktery o Linuxu nic nevi, moznost si ho bez problemu
nainstalovat do tech 20 MB, vyzkouset, a pokud se mu libi, pak teprve
provest instalaci slackware.

Vy vite o nejake rozumne distribuci na 5-10 disket vcetne X ?
--
Zdenek Havelka                           E-mail: zdenekh na pvt.net
HotLine                                  tel: +42 (05) 7269314