Problemz s root svazkem

Ivan Simonik simonik na fme.vutbr.cz
Úterý Říjen 15 08:43:03 CEST 1996

AhYdravim

iYYYYYYiidaais

Zdravim vsechny!

Omlouvam se za strucnost a grafickou neupravenost, ale pisu tento mail
pres Terminal ve Win.... protoze se nemuzu dostat na svuj linux.

Vcera jsem priexperimentech misto init 5 zadal init 6 a od teto chvile se
semnou nechce linux bavit. Zavede jadro, potom vypise "Checking partitions"
pricemnz vzpise vsechny co najde. Posledni hlaska kterou dostanu je
VFS: Mounting root read only
Jeste nekolik vterin harasi s diskem a konci. Zadna dalsi zprava.
Pokud nabootuju z disket, je vse v poradku, partition mohu v klidu
namountovat a pracovat s ni. Uz jsem naprosto zoufaly. Nevite, kde
hledat chybu?

			Diky   Ivan

| Simonik Ivan, student                                         |
| Institute of Automation and Information Technology            |
| Technical University of Brno, Czech Republic                  |
| E-MAIL: simonik na fme.vutbr.cz                                  |
| URL   : http://www.fme.vutbr.cz/~simonik                      |