linux & mys

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Úterý Říjen 15 10:13:19 CEST 1996

PETR BLAHA writes:

> [...]

Ked nechodi mys, treba sa pohrat s parametrom -t a najst odpovedajuci typ.
Mozno este -o moze byt potrebny. Kazdopadne ked nechodi nic .. skontroloval
by som ci vobec nieco chodi na port cez cat /dev/ttyS0 (resp /dev/mouse
ak je ta linka spravna) ..

> [...]
> Musis v mysi to skusit prepnout switcher z 2 tlacitek na 3 nebo obracene.
> Pak to bude mozna chodit. U mne to chodi tim zpusobem , ze mam prepnuto
> na dvojtlacitkovou mys , nicmene na konsoli my to chodi jako 3 tlac. a v
> X to prostredni tlacitko emuluju stisknutim praveho a leveho. Uz jsem si na
> to zvykl , dokonce jsem jeden cas rozchodil mys i v X jako opravdu 3 tlac ,
> ale po prepnuti na konzoli jsem musel vyndat kulicku a prepinat zpen na 2 ,
> aby chodila.
> Doufam , ze to rozchodis , kdyz tak si nejakou mys pujc a vyzkousej to s ni.

Ak mys bezi, odporucam pouzit volbu -R pre gpm a v XF86Config  mat nasledovne
riadky a nie su problemy pri prepinani konzoly a X:

Section "Pointer"
    Protocol    "Mousesystems"
	Device      "/dev/gpmdata"

						pk
--
kundrat na hron.fei.tuke.sk            kundrat na napri.sk          kundrat na pobox.com
Peter KUNDRAT       http://hron.fei.tuke.sk/~pk/eeagle.html       eeagle on irc