Forward posty s ponechanim ?????

Marek Kubita marek na corpus.cz
Úterý Říjen 15 15:17:19 CEST 1996

On 15 Oct 1996, Jakub Serych wrote:

> Mam jednoduchou otazku. Nevite nekdo, jak udelat v forward mailu tak, aby
> nedochazelo k "presunu" ale ke "kopirovani" mailu, tedy, aby byl
> forwardovan, ale zaroven zustal v mailboxu.
>
> Kdysi jsem to nasel nekde v news, vyzkousel a zapomel. Ted bych to strasne
> potreboval. Vzpominam si jen, ze to bylo velmi jednoduche. Do souboru
> .forward se zapsala adresa pro forward a vlastni adresa s nejakym znamenkem
> (nevim, co to bylo a nechci moc experimentovat, aby nedoslo k nejakemu
> zacykleni mailu).

Staci do .forward dat adresy prijemcu oddelene carkou - napr. takto:

user,user na doma.cz

Nove sendmaily jsou proti zacykleni odolne, kdysi bylo treba vlastni
adresu uvest backslashem:

\user,user na doma.cz

Nejrychleji otestujete novy .forward prikazem

/usr/lib/sendmail -bv user

- expanduje adresy, aniz by posilal nejakou zpravu, asi takhle:

marek... deliverable: mailer local, user marek
marek na doma.cz... deliverable: mailer ether, host mailhost, user marek na doma.cz

Dalsi reseni - trochu maximalisticke - je nainstalovat si procmail, pak si
muzete vybirat ktere zpravy kam forwardovat/ukladat atd.

#-# Marek Kubita -#- Corpus s.r.o. #-# Praha 10, Sluzeb 4
-#- tel. 42-2-771990, 701719, 701748 #-# fax 704814 -#-#-