HDD_Error

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Říjen 15 17:31:21 CEST 1996

On Mon, 14 Oct 1996, Vladimir Michl wrote:

>   Mozna nebudu mit pravdu, ale co vim, tak zkusenosti s disky od WD
> mych kamosu jsou dost spatne. Dokonce i firma WD priznala, ze ma v
> kontroleru v HDD chybu. Projevovala se vznikem vadnych sektoru.
> Reseni bylo reklamovat HDD.

Muzu potvrdit - v praci jsme nechali upgradeovat 3 PC - vsude byl pridan
wd31200 - U jednoho kolegy po mesici zatuh a nesel vubec, ja jsem ho
vymenil po as 3 mesicich kdy mi vzdy nejednou zastavil - zacvrlikal
hlavickami a zas se rozbehl (klasicky nabral otacky jak rozjizdejici se
cirkularka) - A nebyl v powersave modu (pro stouraly hajici WD ;-)
Vetsinopu se nic nestalo krome zmineneho logu (podobne hlasky) - az to
jednou linux neprezil (asi zrowna swapoval) a po resetu uz byl posekany
filesystem - tam jsem ho vyhodil (SLack 2.3) a disk reklamoval.
Ted mam 21200 - zatim slape. U dalsiho kolegy nedavno po vypnuti stroje uz
disk vypadal ze se neroztoci (hadejte jaky ? - no prece 31200!) a chtel
jsem ho vyhodiot take - ale po spravnem "opravarskem" klepnuti - jako do
sovetske televize (ale je potreba Know-How ;-)) a zatreseni s nim za chodu
se roztocil a jede zase uz mesic dal - zatim ho tedy nemuzu reklamovat -
furt potvora chodi %-0  .
 No a muj domaci wd21200 po 3 mesicich zacal vykazovat asi 30kB bad
sektoru - tak ten jsem vratil taky. Ted mam Seagate a je pokoj.

Takze (nechci WD napadat - ale urcite ne 31200) doporucuji WD nebrat,
dokud si nesrovnaji reputaci.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 857361, 857136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *