Dva Adaptecy

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Úterý Říjen 15 18:37:33 CEST 1996

> Tak do zdrojaku se mi teda nechce lezt.

Nekdo je rozhodne upravil, kdyz se hlasi jen jeden radic.

Jestli mas strach, tak ti je upravim - posli mi ten tvuj, nebo kdyz
pujdu na koleje, tak se stavim.

> A jak poznam, ktery z nich je primarni? Pri bootu pocitace se nejprve
> prihlasi 2940 a potom 3940, ale pri bootu z linuxovskych disket jenom 3940.

Jde o to, ze tam je jina verze kenelu.

> Ted jsem tu 3940 uplne vyndal a Linux nasel pekne tu 2940.
> Vymenil jsem je v PCI pozicich a porad to same.

Tohle rozhoduje PCI core a ten je momentalne (od zacatku) v Linuxu
vadny, napr ve FreeBSD je v poradku.

Jestli mas zajem o novejsi bootovacky pro Slackware, tak na
ekf2.vsb.cz v /pub/lunux/kernel/aic7xxx/ftp.teleport.com/Experiment/

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz