SCSI disk problem

Radek Vybiral l92494 na vsb.cz
Středa Říjen 16 13:42:33 CEST 1996

Pekny podzimni den vsem!

Mam tu problem s SCSI diskem, ktery se mi nedari odstranit.

Vim, ze tu nejaka debata okolo problemu s diskama probihala, ale
jelikoz jsem nikdy s diskama pod Linuxem problemy nemel, nevenoval jsem
tomu pozornost a zakon schvalnosti zacal pusobit, nebot ted mam problem.

Jedna se o to, ze pri instalaci to cele spadlo na chybe media. Dobre,
chtel jsem na to pouzit prikaz 'badblocks', ale ten, kdyz narazi na tu
spatnou oblast, tak zacne vypisovat radic hlasky, ze se mu neco nelibi, a
vypisuje a vypisuje az do smrti smrtouci :((
Potrebuji tu oblast oznacit nejak za spatnou, at ji pri instalaci preskoci.
Existuje jeste neco podobneho badblocks?

Za radu dekuje

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3471 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |								  <<<<<
|           Cache				   http://cache.osanet.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |