sunsite

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Středa Říjen 16 19:16:20 CEST 1996

Hi!

Doufam, ze neobtezuji, ale velmi se mi mnozi dotazy, co se deje se sunsitem.
Odesel disk a s nim 30% dat do vecnych lovist (a k tomu se spalila paskova
jednotka, tudiz se nebude odpaskovavat). Tudiz timto chci poprosit vsechny o
strpeni, vetsina veci zustala, nektere se obnovuji, ale u nekterych to bude
trvat nejakou dobu. Slackware uz tu opet je, redhat se taha, debian bude
vecer, Xove veci se tahaji, atd. Nema asi cenu vyjmenovavat. Proste pokud
mate stesti, bude tam, co hledate, pokud ne, mejte strpeni.

	Jakub
| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |