active internet connections

Honza Burdil honza na bobr.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 17 01:58:47 CEST 1996

	Dobry den,
pouzivam linux jako firewall pro sit 50 pocitacu, vse jede v pohode jenom
mi na firewallu zustavaji otevrene connections treba celou noc.
Typicky si myslim ze situace vypada nasledovne:
clovek na pc pouziva treba netscape a kdyz jde domu tak jednoduse ukonci
windows a vypne pocitac no a ja mam s nim v netstatu close connections treba
den a na www stranku kam koukal mam connections established. No a kdyz
takovejdlech
connections mam treba 100 tak mi to dost znervoznuje a podle me to i
zatezuje pocitac.
Nevite co s tim, nebo treba jak ty connections uzavirat ?
Dik moc honza

      Honza Burdil              e-mail:  honza na bobr.fjfi.cvut.cz
                                         honza na infima.cz
         For my PGP public key, http://bobr5.fjfi.cvut.cz/~honza/pgp.txt