Editor joe a Ctrl-sipka

Jan Popelek pop37 na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 17 16:49:43 CEST 1996

Pekny den preji vsem.

Snazim se upravit si editor joe k obrazu svemu a narazil jsem na par
rozdilu, ktere mi ztrpcuji zivot a ktere v mem oblibenem DOS editoru
(Qedit) fungovaly.

1, Ctrl-sipky : Zda se mi, ze ne na vsechny kombinace klaves joe reaguje.
   Je to zalezitost joe, konzoly nebo se to neda zaridit ? (V DOSu mi
   kurzor skace na dalsi slovo).
2, Stejne tak Alt-cokoliv : v joerc jsem nenasel jak kombinace s Alt
   zadavat. Lze ?
3, Cestina. Po instalaci cstools 0.19 sice cesky lze cist, ale nelze cesky
   psat. Misto jednoho ceskeho znaku vypadne asi 6 ci 8 divnoznaku. Setkal
   se s tim uz nekdo a jak si pomohl ? (Debian 1.1, tcsh)

Pripadne odpovedi smerujte, prosim, na mou adresu, vytah z odpovedi vyvesim.

Zdravi,
--
_ VSB Technical University     phone : +42 69 699 4251  -_       _-\_<,